Prao, Dag 1

Idag började ju min prao på dagis, eller förskola som man säger nu! ;)
När jag kom dit så började alla små barn kolla på mig direkt.
-
Ludwig tog mig i handen och gick till hans fröken och sa "Det här är min storasyster, hon heter Sofia och ska vara här idag!" (nog för att de visste att jag skulle vara där, men ändå..). Ludwig och jag började spela memory, han vann om det intresserar er. Jag kunde ha vunnit andra omgången om vi inte hade gått till skogen. Det var kallt. Stog mest och kollade på när de små barnen hoppade kring som små apor... Efter typ en timme gick vi tillbaka och det var då dags för lunch. Fisk och potatis.
-
Efter lunch så var det dags för de minsta barnen att få sova lite. De lite äldre barnen (inklusive jag då...) satt då och lysnade på sagor.
-
Vid två gick alla ut och skulle äta mellis. Det regnade men det gör väll inget, alla har ju regnkläder osvosvosv. UTAN JAG.
-
Jag har inte bara suttit och kollat på. Jag har lekt. Jag var en tjuv. Alla barn jagade mig..............

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahaha vad gulligt!

2012-04-24 @ 20:07:16
URL: http://aamandanordin.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback