Prao, Dag 2

Den här dagen var inte så speciellt annorlunda från dagen igår.
Gungade dom, fick hjälpa dom sätta på sig kläder osv. Förutom att på fruktstunde fick vi glass istället för frukt och när det var dags för mellanmål var det äppelpaj vi fick! Och idag var det ju faktsikt rätt skönt ute också.
-
Under nästan precis hela dagen har en lite unge (tror han är turk. Ser ut som en....Men han är söt!) föjlt efter mig. Han tar mig i handen och vill att jag ska leka med honom och så. MEN DET BÖRJAR BLI JOBBIGT. Förlåt Aras men du är jobbig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahaha såna ungar är fett söta, men rätt jobbiga.. Det var nån som följde efter mig när jag praoade på dagis förut. Jag blev lite rädd faktiskt.

2012-04-25 @ 19:10:01
URL: http://aamandanordin.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback