Länkbyte!







Trycker du här kommer du till Linneas blogg! :D

2009 blev jag medlem på en sida, och Linnea och jag började mejla och vi blev bra vänner, någon dag senare blev vi "bästa vänner" på sajten och vi blev bara bättre vänner i irl! :D
Vi började chatta på msn och hadde cam, jag skaffade facebook och vi skrev till varandra där och sedan har vi haft skype och pratat i telefon!
    Den 22 maj 2011 Skulla jag, Sanna och Amanda åka till stockholm och se Ulrik, och då fick jag en idé "Varför inte ringa Linnea och Julia och fråga om de kan komma dit?"
Och de gjorde de! Vi träffade varandra i Stockholm för första gången. Haha, hon kom bakifrån och kittlade mig. <3
 Och sen träffades vi 2 gånger till under förra året, och jag hopaps vi kan träffas snart igen! 

Och under alla dessa år (som blivit ganska många nu! :o) har hon och jag fått våra minnen och våra små smeknamn tillsammans och jag hoppas att jag inte kommer glömma dom, och specielt inte henna! 

Linnea jag älskar dig.  


Kommentarer
Postat av: Amanda

<3

2012-01-26 @ 20:47:15
URL: http://psychowriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback