Jag vill vinna en Canon 600D!

Om jag hade vunnit kameran så hade jag tagit kort på inprincipt allt som går att ta kort på. Bland annat en himla massa bilder till bloggen (så jag äntligen kan göra en snygga header och design) och alla små äventyr jag, min syster och en av mina bästa kompisar ska hitta på i sommar (vi har gjort en låååång lista vad vi ska hitta på i sommar). Och med alla bilder vi tar ska vi sedan framkala och sen så ska vi göra en bok om vår sommar tillsammans! Och då skulle det passa ra med en ny kamera. Och självklart kommer det tas en eller annan egobild med kameran. Såklart!
Min nuvarande kamera (en S760), har nog gjort sitt. Den vill varken starta eller ta några bilder...  Hm.
Tack Sanna för att jag fick låna din kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback