20 juli

Nicko var sur...
 
Helt ärligt vet jag inte varöfr jag inte blogga något idag. Fast ni  är väl vana vi d det här taget?
Jag har antagligen inte tänkt på att blogga och då har de inte blivit något inlägg!  Har inte så mycket att beräta om min dag. Den väl inprincipt varit som alla andra dagar på lovet. 
Det var den här sommarn som skulel bli så himla awesome. Jag, Sanna och Linnea skulle göra våran lista. Det har väll gått sådär.
Det är ca 5 veckor kvar av lovet och vi har 13 saker kvar..... Vi får se om lyckas... Vi skyller på vädret! Även om det faktsikt beror på vädret att lovet suger...
 
Vad har ni gjort idag? 
...Och glöm inte frågestunden som avslutas 23.59 ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback