Är här för att stanna!

 
Som rubriken. Jag är tillbaka och är här för att stanna!
 
Helt ärligt så har jag saknat att blogga så sjukt mycket! Har blivit supper pepp när jag läst en massa andra bloggar och så har jag fått en systemkamera. Det gör det hela lite roligare! Och snart är det min födelsedag också. Grymt ju!
 
Det är höst och jag har börjat åttan. Mycket prov! 
En positiv sak med åttan är att jag får konfirmera mig också. Så bl.a det kommer ni få läsa om! 
Och om någon vecka kommer det antagligen upp en ny design också. Har så mycket jag vill blogga om! Gäller bara att få tillbaka mina läsare igen. Haha! 
 
Men nu ska jag sätta mig framför min mattebok och plugga till provet i morgon,  lite mindre kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback